Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení. Nastavení můžete změnit v prohlížeči.

   Velká Británie Slovensko   Německo    

 

Ověřeno našimi zákazníky

Byli jsme s dřevořezbou nadmíru spokojeni. Krásně vyrobená. Skláníme klobouk před mistrem řezbářem. Děkujeme. S pozdravem Bártovi.


Děkuji za hezký dřevěný obklady .... jsou nádherný!!! Petra
 

dobrá cena, kvalitní zboží, ochota, minus že mají vše na zakázku, jinak doporučuji.  radek

 

Spolehlivost, doporučuji. Roman K.

              

 

 

AKCE na zahradní nábytek Thermowood

 

 

foto galerie

 

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit


DOPRAVA a PLATBA
Cena přepravy a dodací podmínky

Cena přepravy a dodací podmínky


Společnost Drdlík spolupracuje s celou řadou prověřených dopravců a dohlíží na kvalitu a rychlost  dopravních služeb pro Vás, naše zákazníky. Věříme, že Vaše zásilka bude doručena co nejdříve a v bezvadném stavu.


Doprava a Platba:
Česká republika

Hotově při osobním převzetí výrobků: (osobní odběr):

Provozovna: Sobíňov 245, obec Sobíňov, 582 62 (u Ždírce nad Doubravou).

Zastihnout nás můžete:

  • Po - Pa od 8.00 do 14.00 hod.
  • Víkendový provoz: Pokud máte zájem o vyzvednutí zboží o víkendu - mimo pracovní dobu, stačí se domluvit. Rádi se s Vámi setkáme: +420 608 87 28 27.
  • V případě osobního odběru vyčkejte prosím na potvrzení, že zboží je připravené, děkujeme za pochopení.


Bankovním převodem na náš účet vedený v KB

Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet  vedený u Komerční banky. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

 

Platba dobírkou

Cena této služby: 40 Kč
Zboží bude odesláno na Vámi uvedenou adresu. Při převzetí uhradíte v hotovosti kurýrovi.


Dodací lhůta

U každého zboží je uveden termín dodáním (skladem, skladem u dodavatele, na zakázku, od 2 do 4 týdnů, atd). Objednané zboží expedujeme nejpozději do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky, v případě, že je skladem. V ostatních případech je zákazník neprodleně informován o náhradním termínu dodávky emailem nebo telefonicky.

 

Způsob přepravy

Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o zboží větších rozměrů. V košíku se Vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr.  Vyhrazujeme si právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.


Přepravné

Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Tabulka s cenami slouží pro Vaši rychlou orientaci.

Doprava po celé České republice ZDARMA při objednávce nad 10 000 Kč vč. DPH. Ale pouze do celkové váhy 100 kg.


 

 DOPRAVA

Česká republika

InTime  

DPD

Fofr / TopTrans

       

Do 5 kg

105 Kč

120 Kč

157 Kč

6 -10 kg

105 Kč

120 Kč

239 Kč

11 - 20 kg

150 Kč

136 Kč

376 Kč

21 - 30 kg

150 Kč

160 Kč

376 Kč

31 - 40 kg

800 Kč

259 Kč

518 Kč

41 - 50 kg

800 Kč

315 Kč

518 Kč

51 - 60 kg

1500 Kč

 

669 Kč

61 - 75 kg

1500 Kč

 

669 Kč

76 - 100 kg

1500 Kč

 

899 Kč

101 - 150 kg

(paleta + 250 Kč)  3000 Kč

 

(paleta + 250 Kč)  1283 Kč

151 - 200 kg

(paleta + 250 Kč)  3000 Kč

 

(paleta + 250 Kč)  1500 Kč

201 - 300 kg

(paleta + 250 Kč)  3000 Kč

 

(paleta + 250 Kč)  1668 Kč

301 - 400 kg

(paleta + 250 Kč)  3000 Kč

 

(paleta + 250 Kč)  1994 Kč

401 - 500 kg

(paleta + 250 Kč) 3000 Kč

 

(paleta + 250 Kč)  2283 Kč

Ceny s DPH

 

 

 

Doprava a platba: Slovensko, EU a Celý svět

Ako zaplatiť za objednávku?

  • V hotovosti pri osobnom odbere tovaru (osobný odber)

    Prevádzka: Martin Drdlik, Sobíňov 245, Sobíňov, 58262, Česká republika

    Zastihnúť nás môžete: Po - Pia od 6.00 do 14.00
    Po telefonickej dohode kedykoľvek. Radi sa s Vami stretneme: +420 608 87 28 27
    V prípade osobného odberu počkajte prosím na potvrdenie, ďakujeme za pochopenie.
  • Bankovým prevodom: (platba vopred)

    Po obdržaní Vašej objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol, pokyny prichádzajú v sumári objednávky mailom. Tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený u Fio banky SK, IBAN: SK4783300000002701374848, BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX. Po obdržaní platby odosielame tovar s tým, že Vám oznámime termín, kedy zásielka dorazí. Je dôležité uviesť správny variabilný symbol, aby sme platbu správne priradili k Vašej objednávke.
  • Platba dobírkou

    Do zahraničia na dobierku: nezasielame.
  • Aký je termín dodania?

    Pri každom tovare je uvedený termín dodania (skladom, skladom u dodávateľa, na zákazku, od 2 do 4 týždňov, atď). Tovar skladom expedujeme najneskôr do 2 pracovných dní od obdržania objednávky, v prípade, že je skladom. V ostatných prípadoch tovar expedujeme po jeho naskladnení a zákazník je okamžite informovaný o termíne dodávky emailom alebo telefonicky.
  • Spôsob prepravy

    Pre konkrétnu objednávku nemusia byť dostupné všetky spôsoby doručenia, napr. ak ide o tovar väčších rozmerov. V košíku sa Vám vždy ukáže, z ktorých možností máte na výber. Vyhradzujeme si právo meniť formu prepravy s ohľadom na objednané množstvo a charakter tovaru.
  • Prepravné

    Ceny sú konečné (nie sme platcami DPH).
  • Tabuľka s cenami slúži pre Vašu rýchlu orientáciu.

        

 DOPRAVA

SK a EU

InTime / DPD

Fofr / TopTrans

       

Do 5 kg

       7,90 €

     15,40 €

6 -10 kg

       9,43 €

     19,80 €

11 - 20 kg

     10,80 €

     26,50 €

21 - 30 kg

     16,25 €

     37,00 €

31 - 40 kg

     21,70 €

     43,30 €

41 - 50 kg

     24,50 €

     49,00 €

51 - 60 kg

     30,00 €

     55,00 €

61 - 75 kg

     38,00 €

     55,00 €

76 - 100 kg

     51,60 €

     74,00 €

101 - 150 kg

 

     91,60 €

151 - 200 kg

 

   122,00 €

201 - 300 kg

 

   160,00 €

301 - 400 kg

 

   185,00 €

401 - 500 kg

 

   235,00 €

Ceny s DPH

 

Informácie o našom účte pre platby na Slovensku

SK: č. účtu Eurový:
2701374848 / 8330
IBAN: SK4783300000002701374848
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
Banka: Fio banka (Slovensko)

Po pripísaní čiastky na náš bankový účet Vám bude zásielka ihneď odoslaná.

 

POSTUP PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZBOŽÍ U DOPRAVY

  1. Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. Před zaplacením zboží nejdříve  ROZBALTE a přesvědčte se, zda není mechanicky poškozené. V případě zjištění závady zboží nepřebírejte a sepište reklamační protokol a kontaktujte nás +420 608 87 28 27. Pozdější reklamace na mechanické poškození nebudou uznány.
  2. V případě že dopravce, který Vám zboží přiveze, nebude mít čas na kontrolu, napište prosím do přepravního listu, že bylo převzato s výhradou, v tomto případě obhlédněte obal, zda není porušen a tyto skutečnosti uveďte do přepravního listu.
  3. Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto před podpisem pečlivě zkontrolujte obal i samotné zboží pod obalem, někdy se stane, že obal je neporušený a zboží uvnitř je poškozené.
  4. Přepravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztrátě zásilky. Z těchto důvodů je příjemce povinen zajistit, aby se zásilkou nebylo jakkoli manipulováno a aby byl zachován obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí být zásilka bez souhlasu odesílatele a přepravce likvidována nebo přepravována na jiné místo.
  5. Pokud příjemce nesplní včas své povinnosti dle odst. 4 až 6 tohoto článku obchodních podmínek, má odesílatel a přepravce právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody.
  6. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže.
  7. Balné- Vzhledem k vysokým nárokům na kvalitu převozu zboží používáme k balení materiály chránící před poškozením.


O přepravních společnostech

Dopravní společnost doručí objednané zboží kamkoliv v ČR, SK, EU a to následující pracovní den od odeslání zásilky, obvykle doručuje zboží v pracovní dny od 8. hod do 15. hodin pokud nebudete na uvedené adrese k zastižení, pokusí se s Vámi telefonicky spojit, nebo se dopravce pokusí balíček doručit následující den. O víkendu a svátcích nedoručují.

 

 


Bližší informace najdete v obchodních podmínkách.

Ceny platné od 1. 1. 2018

 

 

 

Obchodní podmínky jednotlivých dopravců

DPD

Dobírkový poplatek 40 Kč - v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatíte. Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou či kartou na místě.  
Při poškození zboží je nutné nahlásit škodu do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odesilateli nebo přepravní službě.

Podmínky pro přepravu

  1. délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m
  2. součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m
  3. hmotnost zásilky včetně obalu nesmí překročit 50 kg
  4. nelze přepravovat sklo, keramiku, porcelán, litý mramor, obklady, dlažbu a jiné křehké výrobky

 

TopTrans

Dobírkový poplatek 40 Kč v případě zálohové faktury nebo platby kartou neplatíte. Řidič vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd.  
Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže.  Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.

Zvláštní dodací podmínky (je možné pouze po domluvě.):
- TOPTIME (přeprava do 18 hodin) - příplatek ve výši 25% z tarifu
- TOP-WEEKEND (sobotní doručení) - příplatek ve výši 50% z tarifu + 620,- Kč paušál
- TOP-PRIVAT (večerní doručení) - příplatek ve výši 360,- Kč)

Zboží můžete platit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.  
Touto dopravou vám můžeme dovézt zásilky do 3 000 kg.


PŘEVZETÍ ZÁSILKY TOPTRANS

Reklamace mechanického poškození

Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem! (u krabicových obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu). V případě poškození spotřebiče je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email - viz kontaktní údaje.