Klademe důraz na to, aby vám zboží bylo doručeno co nejrychleji a nejkvalitněji. První aspekt máme v našich rukách, druhý se snažíme maximálně ovlivnit výběrem našich partnerů.

 


DOPRAVA

 

Kolik stojí doprava zboží?

Cena dopravy závisí především na hmotnosti, velikosti zásilky a zvoleném přepravci.

  • Konkrétní částka se vám zobrazí vždy v nákupním košíku v průběhu objednávky.
  • Další informace naleznete v ceníku dopravy.

 

Jakou dopravu zvolit?

  • Objednané zboží Vám doručí jeden z našich partnerských dopravců. Malé balíčky do 5 kg (například vzorky dřevěného obložení) předáváme Zásilkovně, zboží běžné velikosti (balení obkladů, zahradní nábytek) nejčastěji odesíláme prostřednictvím DPD kurýra. Přepravu nadrozměrných zásilek (paletová přeprava) pro nás zajišťuje společnost Fofr. Cena přepravy vždy vychází z ceníku jednotlivých dopravců.

 

Jaká jsou pravidla akce „doprava zdarma“?

  • Dopravu ZDARMA nabízíme zákazníkům, kteří si u nás objednají zboží vyšší hodnoty nad 10.000 Kč.
  • Bezplatně přepravujeme po ČR zásilky pouze do 100 kg s hodnotou nad 10 000 Kč
  • Pro Slovensko není ,,doprava zdarma,,

  

Nabízíte i osobní odběr?

  • Ano, své zboží si můžete vyzvednout také osobně na naší výdejně v Sobíňově. O tom, že je objednávka připravená, vás vždy informujeme přes telefon a e-mail. Než se proto vydáte na cestu, zkontrolujte si, že vám toto potvrzení dorazilo.

 

Za jak dlouho mi doručíte zboží, které máte skladem?

  • Karta každého výrobku v našem e-shopu obsahuje informace o době dodání.
  • Doba dodání závisí na aktuální dostupnosti zboží. Výrobky, které jsou skladem, expedujeme do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky (zboží se nevydává o víkendech a svátcích).
  • V ostatních případech zboží nejprve naskladníme – a následně vás e-mailem nebo telefonicky informujeme o termínu doručení.

 

S jakými dodacími lhůtami se setkáte v našem e-shopu?

  • Skladem: Nejoblíbenější dřevěné výrobky se snažíme mít neustále v zásobě, abyste na jejich dodání dlouho nečekali. Pokud si vyberete produkt z nabídky skladového zboží, nejpozději do druhého dne ho odesíláme na Vaši adresu.
  • Skladem do 7 dnů/cca 10 dnů: Zboží s tímto označením objednáváme od nejbližšího velkoobchodníka. Dodávky naštěstí probíhají rychle, výrobek tak máte doma do 1–2 týdnů.
  • Cca 21 dnů: Některé produkty do ČR putují i přes několik zahraničních zemí. Na jejich dodání si tak počkáte ještě o pár dní déle.
  • Na dotaz: Designové perličky a jiné nedostatkové zboží (např. dřevěné obklady Shipwood) bývají k sehnání pouze v určitý čas. Jestliže si chcete být jisti, že vám váš vysněný kousek neunikne, můžete si ho u nás před objednat.
  • Na zakázku: Některé výrobky (například šindelové stříšky) řežeme na míru každému zákazníkovi. Pokud máte o podobný produkt zájem, neváhejte se ozvat našim konzultantům, kteří s vámi proberou specifika objednávky.
  • Vyprodáno: Toto zboží jsme již vyřadili z nabídky. Místo něj však v sortimentu najdete řadu novinek.
  • Osobní odběr: samozřejmě si můžete vyzvednout také osobně na naší výdejně v Sobíňově 245, Sobíňov 582 62.

Pokud na zásilku spěcháte, kontaktujte nás, uděláme vše proto, abychom ji doručili co nejdříve.

 

Zasíláte zboží i do zahraničí?

  • Ano, zasíláme. Nejčastěji je to Slovensko. Pro slovenské zákazníky máme slovenskou verzi našeho eshopu, kterou najdete na adrese www.drdlik.sk, nebo se na něj dostanete také pro klikem na vlaječku v hlavičce webu.
  • Zasíláme i do všech evropských zemí. Jen bude pravděpodobně třeba spočítat poštovné individuálně podle hodnoty zásilky a především její hmotnosti a země dodání. Když budete chtít, zašleme kamkoliv na světě.

 

Jak těžké zásilky dopravujete?

  • Hmotnosti objednávek neomezujeme. Jsme pouze vázáni váhou jednoho balíku. Ten nemůže u zvoleného způsobu dopravy kurýrem DPD přesáhnout 25 kg, U balíků na odběrná místa sítě Zásilkovna to je 10 kg na balík. Objednávka ale může být složena z několika balíků. Těžší balíky nebo zboží na paletě doporučujeme poslat přes Fofr.

 

Proč mi přišel balík v krabici potištěné od jiného výrobce?

Snažíme se snižovat dopad naší činnosti na životní prostředí, a proto jsme se rozhodli využívat použité kartonové krabice pro balení všech vhodných e-shopových zakázek.

  • Využijeme 100 % krabic od zboží, které nám přijdou od našich dodavatelů
  • Odebíráme od několika firem, které nemají pro podobné krabice využití a místo
  • Když nakupujeme krabice, 90 % nakupujeme již použité a recyklované
  • Na výplně používáme bublinkovou fólii nebo vzduchové polštářky, ve kterých přišlo zboží zabaleno k nám
  • Na vycpávky používáme části již hodně poškozených krabic, tzv. kartonovou střiž
  • Netiskneme do balíků faktury a raději je zasíláme mailem

Líbí se vám naše snaha? Napište nám.

   

Kdy a jak mě bude kontaktovat dopravce ohledně času dovozu?

  • Před dodáním zásilky budete řidičem vybrané přepravní společnosti kontaktováni na telefonu uvedeném v objednávce a bude Vám sdělen přibližný čas doručení zásilky. Pokud Vás nezastihne, domluvíte si s kurýrem jiný den doručení.

  

Je možné objednané zboží doručit přes víkend?

  • Ne.

 

Co potřebuji mít u sebe při přebírání zboží od dopravce?

  • Při přebírání zboží od dopravce stačí pouze faktura.

 

Je možné, aby zboží převzal někdo jiný, než ho zakoupil?

  • Ano, toto je možné, stačí, aby se při přebírání dopravy zastupující osoba prokázala fakturou.

 

Co dělat, když rozbalím výrobek a je poškozený?

  • V tomto případě nás prosím kontaktujte na e-mailu info@drdlik.cz nebo na telefonním čísle + 420 732 583 503. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme vyžadovat kromě čísla objednávky také fotky poškození a případně i fotky obalového materiálu.

 

Mohu zboží reklamovat?

  • Samozřejmě, na veškeré zboží platí zákonná záruční lhůta.
  • Doplníme jen, že dřevěné výrobky mají ze své přírodní podstaty jedinečný vzhled, který se může kus od kusu lišit. Tyto přirozené vlastnosti dřeva nemohou být považovány za důvod k reklamaci.
  • Detailní informace o naleznete v našem reklamačním řádu.

  

Co dělat, když rozbalím výrobek a chybí v něm příslušenství?

  • V tomto případě nás prosím kontaktujte na e-mailu info@drdlik.cz nebo na telefonním čísle + 420 732 583 503. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme požadovat kromě čísla objednávky, také přesný popis chybějícího příslušenství.

 


PLATBA

Existuje mnoho variant, jak u nás zaplatit za nákup. Vyberte si tu, která Vám vyhovuje nejvíce.

 

Jaké máme způsoby platby?

  • Hotově – při osobním odběru.
  • Dobírkou – zboží bude zasláno na dobírku, částku vybere od zákazníka doručovatel při převzetí balíku (hotově nebo kartou).
  • Bankovním převodem – možnost platby převodem z účtu jakékoliv banky na účet prodejce. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, vaši zásilku odesíláme.
  • Platba platební kartou- v posledním kroku v košíku se objeví možnost zaplacení kartou a také přes Internetové bankovnictví.
  • Prodej na splátky- vybrané zboží můžete nakoupit také na splátky online s dodáním domů.

Pokud si nevíte s něčím rady, tak nás neváhejte kontaktovat na čísle + 420 732 583 503 nebo napište na email info@drdlik.cz.

 

Nepovedlo se mi objednávku uhradit platební kartou online?

  • Platební bránu lze zpětně vyvolat u registrovaných zákazníků po přihlášení k Vašemu účtu kliknutím na záložku dokumenty – objednávky
  • Chcete-li změnit způsob úhrady objednávky na jiný, zašlete nám na e-mail info@drdlik.cz číslo objednávky a požadovaný způsob úhrady. 

V případě jakéhokoliv problému - hned pište.

Věříme, že doručení zboží proběhne v pořádku tak, jak jsme výše popsali. Přesto, kdybyste si v doručovacím procesu všimli jakékoliv maličkosti, která by se vám nelíbila, budu moc rád, když nám napíšete nebo zavoláte. Zpětná vazba je pro nás tím nejdůležitějším prvkem pro neustále zlepšování.

 

Váš tým Drdlík– rodinná firma s tradicí od roku 1989.

Sdílejte a získejte odměnu

Nakoupili jste u nás naše výrobky a už máte hotovo? Začněte nás sledovat na instagramu a pochlubte se vaší realizací s hashtagem #instagramdrdlik. Získáte od nás odměnu!