Jak objednat
Vaše časté dotazy k objednávkám na e-shopu DRDLIK
- Pokud potřebujete s výběrem zboží poradit, nebo si s nákupem po internetu nevíte rady, neváhejte se na nás obrátit.
- Připravili jsme pro vás nejčastější dotazy, které vás zajímají dříve, než odešlete objednávku.
- Když nenajdete odpověď na svou otázku, tak nám určitě zavolejte na číslo + 420 732 583 503 nebo napište na email info@drdlik.cz.
- Doporučujeme všem zákazníkům se u nás před prvním nákupem registrovat, získáte tak hned několik výhod pro své nakupování.
U nás u DRDLÍKA máme otevřeno 7 dní v týdnu a 24 hodin denně. Kdykoliv máte chuť pořídit něco hezkého sobě nebo svým blízkým, stačí se porozhlédnout po našem e-shopu a vybrat si z naší široké nabídky. Vybrané zboží si vložíte do nákupního košíku, který vás dalšími kroky nákupu provede.
Nakupování v internetovém obchodě DRDLIK je rychlé, jednoduché a bezpečné.
S čím vám poradíme:
- Výběr zboží
- Ceny
- Objednání zboží
- Po odeslání objednávky
- Storno objednávky nebo dodatečná změna
- Dodání zboží
- Převzetí zásilky
- Vyzvednutí zboží na osobní odběr
- Faktura
- Máte dotaz k produktu?
1. Výběr zboží
Zboží je na našich stránkách zařazeno podle druhu výrobků. Každý výrobek je vyobrazen a popsán tak, aby zákazník získal všechny dostupné informace o jeho funkcích a vlastnostech a mohl se podle toho rozhodnout.
Výrobek si můžete vybrat několika způsoby:
- procházením v našem katalogu pomocí menu
- pomocí vyhledávače
- podle důležitých parametrů: značky, cenového rozpětí, parametry výrobku, druh materiálu, atd.
- bude již jen na Vás, pro který se rozhodnete.
2. Ceny
Jsou uvedené ceny u produktů s DPH?
- Ano, veškeré ceny na našich webových stránkách jsou včetně DPH. Jedná se o maloobchodní ceny.
Když jsem plátce DPH ze Slovenska či jiné země, mohu u vás nakupovat bez DPH?
- Samozřejmě, pokud jste plátce DPH na Slovensku či jiné země a zboží budete přebírat na slovenské (jiné země) adrese, bude vám DPH odečteno na základě tzv. režimu přenesené daňové povinnosti, kdy daň odvede zákazník na Slovensku. Ke splnění podmínky odečtu DPH je potřeba, abyste jako plátce DPH na Slovensku (nebo v jiné zemi EU mimo ČR) uvedli v objednávce naše DIČ plátce DPH (DPH DIČ někdy také VAT číslo) a místo převzetí zboží bylo mimo Českou republiku. Platnost DIČ ověřujeme v evropské databázi VIES.
3. Objednání v eshopu Drdlík
- Vybraný výrobek vložte do košíku.
- Poté můžete buď pokračovat ve vybírání dalšího výrobku, nebo klikněte v pravém horním rohu na ,,Nákupní košík,,.
- Na stránce ,,Nákupní košík,, můžete ještě svoji objednávku upravovat – vyjímat výrobky z košíku, měnit množství od jednoho výrobku.
- Kliknutím na tlačítko ,,Pokračovat,, přejdete k dalšímu kroku - výběru způsobu platby a dopravy.
Je možné vytvořit objednávku v e-shopu bez registrace nebo bez přihlášení?
- Ano, je možné vytvořit objednávku bez registrace nebo bez přihlášení. Avšak z důvodu doručení samotné zásilky a informacím ohledně stavu objednávky je potřeba vaše osobní údaje vyplnit v posledním kroku objednávky.
Je možné udělat novou objednávku v e-shopu, když jsem zaregistrovaný?
- Pokud jste u nás již zaregistrován, stačí se přihlásit a zadat heslo. Poté zkontrolujte, zda Vámi zadané údaje (telefon, adresa, atd.) jsou aktuální a není např. potřeba změnit fakturační, nebo dodací adresu.
Výhody registrace?
- Doporučujeme všem zákazníkům se u nás před prvním nákupem registrovat, získáte tak hned několik výhod pro své nakupování.
Jsem podnikatel a nakupuji na firmu. Co musím vyplnit?
- Podnikatelé zadají údaje o firmě včetně IČ a DIČ.
Kdy bude k dispozici zboží, které není k dispozici skladem, ale lze objednat?
- Orientační dodací lhůta u takového zboží je uvedena přímo u produktu. Případně nám zavolejte na číslo + 420 732 583 503 nebo napište na email info@drdlik.cz.
Mohu si objednávku vyzvednout osobně ještě v den objednávky?
- Expedujeme ze skladu v Sobíňově 245, 58262 Sobíňov, takže pokud máme vše zboží z vaší objednávky skladem (to zjistíte v detailu každého produktu včetně počtu kusů skladem), pak si lze balíček vyzvednout v pracovní dny obvykle do 15 hodiny.
- Pokud si chcete objednávku vyzvednout ještě týž dne, bude lepší, když se domluvíme, kontaktujte nás - zavolejte nám tedy na telefonní číslo + 420 732 583 503 a dohodneme se na co nejrychlejším předání.
Nestíhám si vyzvednout svou objednávku, je možné si domluvit jiný termín vyzvednutí?
- Ano.
- V případě požadavku na jiný termín vyzvednutí nám určitě zavolejte na číslo + 420 732 583 503 nebo napište na email info@drdlik.cz číslo objednávky a požadovaný termín odběru.
Když zboží objednám, můžete mi ho odeslat později?
- Ano, požadavek na pozdější expedici můžete upřesnit v „doplňujících informacích k objednávce“ přímo v objednávkovém formuláři nebo nám tak nám určitě zavolejte na číslo + 420 732 583 503 nebo napište na email info@drdlik.cz.
Jaké máme způsoby platby?
- Hotově – při osobním odběru.
- Dobírkou – zboží bude zasláno na dobírku, částku vybere od zákazníka doručovatel při převzetí balíku (hotově nebo kartou).
- Bankovním převodem – možnost platby převodem z účtu jakékoliv banky na účet prodejce. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, vaši zásilku odesíláme.
- Platba platební kartou- v posledním kroku v košíku se objeví možnost zaplacení kartou a také přes Internetové bankovnictví.
- Prodej na splátky- vybrané zboží můžete nakoupit také na splátky online s dodáním domů.
- Pokud si nevíte s něčím rady, tak nás neváhejte kontaktovat na čísle + 420 732 583 503 nebo napište na email info@drdlik.cz.
Nepovedlo se mi objednávku uhradit platební kartou online?
- Platební bránu lze zpětně vyvolat u registrovaných zákazníků po přihlášení k Vašemu účtu kliknutím na záložku dokumenty – objednávky
- Chcete-li změnit způsob úhrady objednávky na jiný, zašlete nám na e-mail info@drdlik.cz číslo objednávky a požadovaný způsob úhrady.
4. Po odeslání objednávky
- Po odeslání objednávky Vám přijde na adresu, kterou jste do objednávky zadali, e-mailem potvrzení Vaší objednávky.
5. Storno objednávky
Objednali jste si zboží v našem e-shopu, Drdlik, ale z nějakého důvodu musíte objednávku zrušit či změnit? Ať už jste registrovaným uživatelem nebo ne, můžete objednávku na našem webu upravit během několika minut.
Jak udělat storno objednávky?
- Nejrychlejší je přeposlat nám potvrzovací e-mail objednávky na e-mail: info@drdlik.cz s textem, že: ,,rušíte objednávku,, a my jí nebudeme odesílat. Uděláme storno za Vás.
Jak udělat dodatečnou úpravu objednávky?
- Můžete nám zavolat a my uděláme dodatečnou úpravu
- Pokud potřebujete ještě něco dokoupit, vytvořte další objednávku
6. Dodání zboží
Za jak dlouho mi doručíte zboží, které máte skladem?
- Karta každého výrobku v našem e-shopu obsahuje informace o době dodání.
- Doba dodání závisí na aktuální dostupnosti zboží. Výrobky, které jsou skladem, expedujeme do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky (zboží se nevydává o víkendech a svátcích).
- V ostatních případech zboží nejprve naskladníme – a následně vás e-mailem nebo telefonicky informujeme o termínu doručení.
S jakými dodacími lhůtami se setkáte v našem e-shopu?
- Skladem: Nejoblíbenější dřevěné výrobky se snažíme mít neustále v zásobě, abyste na jejich dodání dlouho nečekali. Pokud si vyberete produkt z nabídky skladového zboží, nejpozději do druhého dne ho odesíláme na Vaši adresu.
- Skladem do 7 dnů/cca 10 dnů: Zboží s tímto označením objednáváme od nejbližšího velkoobchodníka. Dodávky naštěstí probíhají rychle, výrobek tak máte doma do 1–2 týdnů.
- Cca 21 dnů: Některé produkty do ČR putují i přes několik zahraničních zemí. Na jejich dodání si tak počkáte ještě o pár dní déle.
- Na dotaz: Designové perličky a jiné nedostatkové zboží (např. dřevěné obklady Shipwood) bývají k sehnání pouze v určitý čas. Jestliže si chcete být jisti, že vám váš vysněný kousek neunikne, můžete si ho u nás předobjednat.
- Na zakázku: Některé výrobky (například šindelové stříšky) řežeme na míru každému zákazníkovi. Pokud máte o podobný produkt zájem, neváhejte se ozvat našim konzultantům, kteří s vámi proberou specifika objednávky.
- Vyprodáno: Toto zboží jsme již vyřadili z nabídky. Místo něj však v sortimentu najdete řadu novinek.
- Osobní odběr: samozřejmě si můžete vyzvednout také osobně na naší výdejně v Sobíňově 245, Sobíňov 582 62.
- Pokud na zásilku spěcháte, kontaktujte nás, uděláme vše proto, abychom ji doručili co nejdříve.
7. Převzetí zásilky
Při přebírání zásilky je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalu a bezpečnostní pásky. V případě jakéhokoliv podezření na poškození obalu a obsahu zásilky má zákazník právo, pokud se rozhodne zásilku převzít, zjištěné skutečnosti zapsat do dodacího protokolu dopravci, případně si v přítomnosti řidiče zásilku rozbalit a zkontrolovat. Pokud zákazník z důvodů poškození odmítne zásilku převzít, opět zaznamená důvod svého rozhodnutí do dodacího protokolu. Pokud zákazník potvrdí řidiči převzetí bezvadné zásilky, nelze později reklamovat.
Kdy a jak mě bude kontaktovat dopravce ohledně času dovozu?
- Před dodáním zásilky budete řidičem vybrané přepravní společnosti kontaktováni na telefonu uvedeném v objednávce a bude Vám sdělen přibližný čas doručení zásilky. Pokud Vás nezastihne, domluvíte si s kurýrem jiný den doručení.
Co potřebuji mít u sebe při přebírání zboží od dopravce?
- Při přebírání zboží od dopravce stačí pouze faktura.
Je možné, aby zboží převzal někdo jiný, než ho zakoupil?
- Ano, toto je možné, stačí, aby se při přebírání dopravy zastupující osoba prokázala fakturou.
Co dělat, když rozbalím výrobek a je poškozený?
- V tomto případě nás prosím kontaktujte na e-mailu info@drdlik.cz nebo na telefonním čísle + 420 732 583 503.
- Pro urychlení vyřízení požadavku budeme vyžadovat kromě čísla objednávky také fotky poškození a případně i fotky obalového materiálu.
Mohu zboží reklamovat?
- Samozřejmě, na veškeré zboží platí zákonná záruční lhůta.
- Doplníme jen, že dřevěné výrobky mají ze své přírodní podstaty jedinečný vzhled, který se může kus od kusu lišit. Tyto přirozené vlastnosti dřeva nemohou být považovány za důvod k reklamaci.
- Detailní informace o naleznete v našem reklamačním řádu.
8. Vyzvednutí zboží na osobní odběr
- Některé výrobky si můžete vyzvednout osobně. Stačí si výrobek objednat a vybrat v košíku ,,Osobní odběr,,. O připravení zboží Vás budeme informovat prostřednictvím SMS a emailu. Pokud si vyberete tuto službu, platíte zboží až při převzetí u nás na firmě (platba pouze hotově).
Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?
- Jakmile bude zboží připravené, budeme Vás informovat pomocí SMS zprávy nebo emailem.
9. Faktura
Kurýr mi doručil zboží objednané v e-shopu a v balíčku nebyla faktura?
- Tištěné faktury ke zboží nepřikládáme. Fakturu obdržíte automaticky na vámi zadanou e-mailovou adresu v objednávce.
Potřebuji provést změnu na faktuře, jak mám postupovat?
- Pokud nastane situace, kdy jste zboží objednávali přes e-shop a zjistíte, že jste zadali chybné fakturační údaje. V tomto případě je nutné zavolat na číslo + 420 732 583 503 nebo napište na email info@drdlik.cz. Vše vyřešíme.
Jak mohu dohledat fakturu?
- Fakturu u nás zákazník dostává při nákupu přes e-shop. Pokud u nás provedenou registraci a přihlásíte se, tak naleznete faktury v historii objednávek. Při požadavku na vyhledání e-shopové faktury nám stačí osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail), které nám zašlete na e-mail info@drdlik.cz.
Je možné při nákupu vystavit zálohovou fakturu se splatností 30 dnů?
- Ne.
10. Máte dotaz k produktu – hned pište.
- V našem týmu usilujeme o to, aby všechny potřebné informace o nákupu byly snadno dostupné. Avšak, v některých případech mohou informace chybět.
- Rádi Vám poskytneme odpovědi na jakékoliv dotazy, které máte.
- Snažíme se poskytnout co nejlepší služby a pomoci Vám ve všem, co potřebujete.
- Přesto, kdybyste si v nákupním procesu všimli jakékoliv maličkosti, která by se vám nelíbila, budu moc rád, když nám napíšete nebo zavoláte.
- Zpětná vazba je pro nás tím nejdůležitějším prvkem pro neustále zlepšování.
Váš tým Drdlík– rodinná firma s tradicí od roku 1989.