Reklamace mechanického poškození 

Zákazník je povinen překontrolovat
a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená.

 

 V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem!
(u krabicových obalů postačí pouze vizuální kontrola
o neporušenosti a nepoškození kartonu). V případě poškození výrobku je nutné s řidičem sepsat škodní protokol
a pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na e-mail - viz kontaktní údaje.

 

 

POSTUP PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZBOŽÍ
OD PŘEPRAVCE

 

  • Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. Před zaplacením zboží nejdříve ROZBALTE a přesvědčte se, zda není mechanicky poškozené.

 

  • V případě zjištění závady zboží nepřebírejte a sepište reklamační protokol a kontaktujte nás + 420 732 583 503 nebo na email: info@drdlik.cz

 

  • Pozdější reklamace na mechanické poškození nebudou uznány.V případě že dopravce, který Vám zboží přiveze, nebude mít čas na kontrolu, napište prosím do přepravního listu, že bylo převzato s výhradou, v tomto případě obhlédněte obal, zda není porušen a tyto skutečnosti uveďte do přepravního listu.

 

  • Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto před podpisem pečlivě zkontrolujte obal i samotné zboží pod obalem, někdy se stane, že obal je neporušený a zboží uvnitř je poškozené.

 

  • Přepravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztrátě zásilky. Z těchto důvodů je příjemce povinen zajistit, aby se zásilkou nebylo jakkoli manipulováno a aby byl zachován obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena.
    Ze stejného důvodu nesmí být zásilka bez souhlasu odesílatele a přepravce likvidována nebo přepravována na jiné místo.

 

  • Pokud příjemce nesplní včas své povinnosti obchodních podmínek, má odesílatel a přepravce právo reklamaci zamítnout z důvodu nedostatku důkazů o vzniku škody.

 

  • Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc
    např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže.

 

  • Balné – Vzhledem k vysokým nárokům na kvalitu převozu zboží používáme k balení materiály chránící před poškozením.

  

Záruční reklamace

 

 

Co dělat, když ...

Pro co nejrychlejší vypořádání doporučujeme kontaktovat e-mail: info@drdlik.cz nebo telefonicky.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Otázky a odpovědi

 

Chci vrátit zboží

Zboží do 14 dnů od jeho převzetí zašlete osobně nebo poštou (s průvodním dopisem). Nejdřív nám napište! NEPOSÍLEJTE VÝROBEK ZPĚT NA DOBÍRKU!

 

Moje zboží dorazilo poškozené

Pokud si všimnete poškození zboží do 48 hodin od jeho obdržení, neprodleně kontaktujte přepravní společnost.

 

Jaké dokumenty potřebuji k uplatnění reklamace?

Budete potřebovat číslo objednávky
a nezapomeňte přiložit průvodní dopis
s podrobnostmi o povaze vady a poskytnout své kontaktní údaje.

 

Měl bych do reklamace zahrnout také příslušenství produktu?

Ano, příslušenství mohlo způsobit vadu nebo může být nezbytné k řádnému otestování zařízení. Zašlete vše, co bylo součástí výrobku, včetně originální krabice.

 

Potřebuji originální obal produktu?

Originální obal není pro reklamaci nutný, ale při přepravě zboží je vhodné použít originální obal.

 

 V ostatních případech prosím kontaktujte pomocí našeho kontaktního formuláře nebo pošlete e-mail na adresu info@drdlik.cz

 

Doporučujeme vady vyfotografovat
a zaslat zboží s originálním obalem
a příslušenstvím!

 

Online formulář

Reklamaci můžete uplatnit pomocí našeho ,,online reklamačního formuláře,,. Po uplatnění reklamace obdržíte reklamační číslo, poté můžete zboží zaslat na naši adresu (Sobíňov 245, 582 62). Nezapomeňte uvést průvodní dopis.

 

 

Poštou nebo kurýrem

  • Připravte zboží k odeslání
  • Přiložte průvodní dopis popisující vadu, doklad o nákupu, zpáteční adresu a číslo bankovního účtu pro případ vrácení peněz
  • Zašlete zboží na následující adresu:
    Drdlik - Reklamace
    Martin Drdlík
    Sobíňov 245
    Sobíňov, 582 62
    Czech Republic
  • NEPOSÍLEJTE VÝROBEK ZPĚT NA DOBÍRKU!

Sdílejte a získejte odměnu

Nakoupili jste u nás naše výrobky a už máte hotovo? Začněte nás sledovat na instagramu a pochlubte se vaší realizací s hashtagem #instagramdrdlik. Získáte od nás odměnu!